Tavaszi böjt 0. nap

 2014.05.20. 08:59

Már majdnem 1 hete fogyó hold van, de eddig nem kezdtem el a böjtöt, mert elég hideg volt. Nem volt kedvem megfagyni, mint ősszel. Ez a hideg időjárás minden bizonnyal a fagyosszenteknek köszönhető, szerencsére mára már 25 °C-ot mondanak.

Most nincsen semmilyen kényszerítő körülmény a böjtöt illetően (nem hullik a hajam, nincsenek rajtam pattanások), egyszerűen csak itt az ideje. Remélem jól fog esni most is. Korán reggel (fél 6 körül) ettem egy görög joghurtot. Kicsit megéheztem tőle mostanra. Kipróbáltam a cola-t éhségcsillapítóként, egyenlőre működik. Lehet hogy ez nem a legjobb ötlet, de kíváncsi vagyok milyen hatása lesz.

Jó volt a cola. Délután még ettem egy joghurtot, este ittam tejet. Egész jól bírtam a mai napot. Bringával jöttem haza a kertből. Jól ment.

Este 63,5 kg voltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuvesember.blog.hu/api/trackback/id/tr376183994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása