Tavaszi böjt 2. nap

 2014.05.22. 23:06

Kicsit öregesen telt a mai nap, le voltam lassulva. azért volt elég energiám. Reggel már nagyon nem bírtam a vizet, ezért ittam csalán és gyümölcsteát. Találtam granulált teát, abból is ittam 2 pohárral. Volt benne cukor is, de nem volt gond, sőt jól esett. Ittam ma mindenféle gyümölcslevet: ananászlét, baracklét, ilyesmiket. Most este már kezdem élvezni a böjtöt. Jól ment a méregtelenedés, aceton szagom volt, és sárgák voltak a szemeim.

Este 61,5 kg voltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuvesember.blog.hu/api/trackback/id/tr836197534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása