Visszaállás 2. nap

 2014.05.29. 23:10

Reggel ettem egy egész krémest, jó volt. Aztán ittam csalán- és gyümölcs teát. Ettem 2 harapás rántott sajtot. Egész nap a kertben voltam. Ott ettem sok epret, 1 répát, 1 almát, kevés cseresznyét, 1 zacskó ropit. A ropi nagyon jólesett.  Este fél rántott sajtot, ropit, bablevest (babját is). Ettem kevés csokit is.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuvesember.blog.hu/api/trackback/id/tr236230250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása