Őszi böjt 0. nap

 2017.11.25. 23:37

Már évek óta nem böjtöltem úgy éreztem itt az ideje. Kicsit hideget mondanak az elkövetkező napokra, dehát sosem jön el az ideális idő.

Voltam ma futni (17km) és utána ettem egy joghurtot. Pár órával később ittam kevés tejet.  A tej már nem nagyon esett jól. Kicsit fáradt voltam este, de nem volt vészes.

 64.5 kg voltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuvesember.blog.hu/api/trackback/id/tr913384601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása