Téli böjt 8. nap

 2019.01.07. 11:45

Ma már meló is volt. Reggel aránylag könnyen keltem fel. Elutaztam pestre tai-chi edzésre. Aránylag egész jól bírtam a mai napot, bár érzem hogy a fűtésem nem a régi. Ez megoldható, jobban fel kell öltözni és kész. Pesten alig ittam valamit, előkészítettem a holnapi száraz böjtöt.

Este 63kg voltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuvesember.blog.hu/api/trackback/id/tr2214544122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása