Visszaállás 2. nap

 2019.05.24. 22:12

Ma délig nem sokat ettem, csak 1 répát. Azután viszont nem fogtam magam vissza, ettem ami csak jólesett. Banánnal kezdtem, majd kubut ittam, aztán pedig túrós batyu következett. Délután ettem napraforgót, konzerv kukoricát, borsó levest, még a kedvenc ALDIS krémemet is. Ez mind nem ártott meg, csak amikor ezekre ettem egy joghurtot. Ez még valószínű korai volt, vagy ez így már sok volt együtt.

Este kg voltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuvesember.blog.hu/api/trackback/id/tr8214857454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása