Őszi böjt 0. nap

 2019.11.05. 23:42

Már régóta szerettem volna böjtölni, úgy döntöttem most legyen. Nem túl ideálisak  a körülmények, mert holnaptól jön a hideg, de sebaj már nincs türelmem tovább várni. Reggel ettem egy csomag zabkását. Kb 2 óra alatt ettem meg. Néhány szem aszalt sárgabarackot. Aztán ittam kb fél liter multivitaminos CAPPY-t.

Este 64,5 kg voltam

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fuvesember.blog.hu/api/trackback/id/tr4915291574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása