Visszaállás 1. nap

 2013.05.04. 22:07

Ennyi nap böjt után fokozatosan szabad csak visszaállni újra a rendes étkezésre. Általában három nap alatt szokott ez nekem menni. Ez az első.

Reggel nem ettem semmit, nem volt kedvem.

Délben ettem 2 kivit. Délután kevés fagyasztott paradicsomot (olyan 4-5 óra tájban). Nagyon ízlett, utoljára a frissen volt ilyen finom. Még tavaly fagyasztottuk le.

Este pedig kevés krumplilevest ettem, 61,5 kg voltam elalvás előtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuvesember.blog.hu/api/trackback/id/tr875281419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása