Őszi böjt 0.nap

 2013.11.23. 17:45

Itt van az őszi böjt ideje. Helyesebben korábban kellett volna már, a testem már nagyon kívánta a dolgot.  Ezt abból láttam, hogy kiütések jöttek rám, és elkezdett hullani a hajam, meg éreztem mentálisan is. Eddig nem tudtam időt szakítani rá, túl sok minden volt ami akadályozott. Már majdnem 1 hete fogyó hold van, de talán még jó lesz most is kezdeni. Ma a kertben voltam, kezdtem ráhangolódni a böjtre.

Reggel ettem 1 joghurtot és egy krémtúrót, délben a kertben pár fürt szőlőt (a tőkéről még ehető  az Olaszrizling). Este ettem pár szem sültkrumplit és 2 dl csokis tejet.

Most éppen 64 kg vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuvesember.blog.hu/api/trackback/id/tr735652711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása