Visszaállás 1. nap

 2013.12.01. 23:11

Elkezdtem ma enni.  A kertben voltam és a 16:05-ös busszal jöttem haza, addig nem ettem. Délután 5 körül kezdtem el. Először ettem egy céklát. Annyira rossz volt az íze, hogy kellett ennem rá egy karalábét. Aztán ettem mégegy szeletet a karalábából, 2 darab főtt krumplit még melegen. Később pedig kevés bab levest. A babjából nem ettem, csak a levéből meg 1 db főtt répát és 1 db főtt krumplit.

A súlyom 61 kg volt elalvás előtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuvesember.blog.hu/api/trackback/id/tr345670679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása