Tavaszi böjt 5. nap

 2014.05.26. 08:39

Ma is egész nap a kertben voltam. Így sokkal könnyebb böjtölni, mert elvonja a figyelmem. Kénytelen voltam megenni 3 szem epret, mert elromlott volna, és azt nem akartam. Ez a böjtömet nem zavarta meg, tudom folytatni, és a gyomromnak sem volt rossz. Egyszerűen csak jóllaktam tőle. Hazafelé a biciglizés jól ment. Vittem fél liter baracklevet és fél liter teát (granuláltat), és amikor már nem bírtam a vizet azt ittam.

Este 61,5 kg voltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuvesember.blog.hu/api/trackback/id/tr496210365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása