Őszi böjt 1. nap

 2014.10.22. 23:03

Itt az idei őszi böjt ideje. Kicsit lehűlt az idő, de reméljük nem lesz gond belőle. A hold állás sem éppen megfelelő, de gondoltam most kipróbálom így. Nem tudok már újabb 2 hetet várni, akkor lenne fogyó hold, most éppen dagad. Kimaradt a ráhangolódó 0. nap, ma már semmit sem ettem, csak délben egy kis édességet.  Nem lett gond belőle, nem lettem tőle éhes. Nagyon ki voltam már éhezve egy kis  böjtre, napok óta nincs túl nagy étvágyam.

Este 60,5 kg voltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuvesember.blog.hu/api/trackback/id/tr436821675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása