Téli böjt 2. nap

 2019.01.01. 21:32

A második napon kicsit már hiányérzetem volt, meg gyenge voltam, de igazán nem voltam éhes. Állítólag aceton szagom is volt, szóval úgy tűnik megindult a méregtelenítés. Reggel mikor felkeltem olyanok voltak az izmaim mintha tele lettek volna tejsavval. Ez pár óra múlva elmúlt. Annyira  nem voltam ma jól, olyan érzés volt  mintha kicsit beteg lettem volna. Egész nap meleg teákat ittam (roibos, menta).

Este 63.5 kg voltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuvesember.blog.hu/api/trackback/id/tr714527446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása