Téli böjt 3. nap

 2019.01.02. 11:04

Ma már munkában is voltam. Reggel sokkal jobban éreztem magam, mint tegnap. Napközben Ittam ananászos ivólevet 1l-t, körte levet 0,5l-t. Este ettem egy nagyon kis darab főtt krumplit (elérte a célját). Ittam még kb 0,5l citrusos ivólevet. Felfedeztem a Sparban egy bio zöldség ivólevet (Bio-Gemüse). Enikő szerint nagyon szar, de nekem jelenlegi állapotomban nagyon ízlett. Nagyon jó erőben voltam ma, futottam haza Velencéről.

Este 63kg voltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuvesember.blog.hu/api/trackback/id/tr5514528092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása