Téli böjt 10. nap

 2019.01.09. 22:20

Ma is csináltam a száraz böjtöt. Pár órával több sikerült, mint tegnap. Most egész könnyű volt, és nagyon sokat méregtelenedtem. Délután futottam haza 21km-t. Este ettem 2 mandarint, és 3 szem krumplit (nagyon sikeres volt). Nem volt kedvem enni, de már lassan be kellene fejezni a böjtöt. Ennyit már nagyon régen csináltam, nem is emlékszem hogy mikor. Délután ittam kevés paradicsomlevet és körtelevet is. A körtelé nem ülte meg a gyomromat közvetlenül a száraz böjt után.

Este 61.5kg voltam

A bejegyzés trackback címe:

https://fuvesember.blog.hu/api/trackback/id/tr314552394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása