Nyári böjt 2. nap

 2020.06.14. 11:53

A második napon kicsit szárazböjtöltem délelőtt 11-ig. Elég jól ment. Csináltam hasizom gyakorlatokat is (50-60-70). A reggeli teámon kívül egész nap vizet ittam, este 1 pohár paradicsomlevet és 1 pohár meggylevet. Kicsit gyenge voltam este, mintha ólomnehezek lettek volna a lábaim. Éjjel elég rosszul aludtam, fél 6 kor felébredtem és nem tudtam visszaaludni.

Este 59 kg voltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuvesember.blog.hu/api/trackback/id/tr9815808622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása