Nyári böjt 6. nap

 2020.06.18. 18:20

Reggel ittam meleg teát és nagyon jól esett. Ma voltam futni kicsit. Jól ment, bár kevesebbet mentem mint szoktam. Most nincs annyi sok energiám mint korábbi böjtjeimen szokott lenni. Délután kicsit rosszul voltam. Gyorsan felpattantam, aztán 2 lépés után elfogyott a szufla, és elkezdett remegni a lábam. Aztán nagyon hamar helyrejöttem, kb 5 s volt az egész.

Este 57,5 kg voltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuvesember.blog.hu/api/trackback/id/tr6415886408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása