Visszaállás 2. nap

 2013.05.05. 21:45

Ez volt a második nap, kertészkedtem egész nap. A kertbe is, meg hazafelé is biciglivel mentem, letekertem 30km-t.

Reggel ettem egy kis fagyasztott paradicsomot. Nem sokat, mert kiolvadt és így nem volt olyan jó, mint amikor még jeges volt.

Délben ettem egy zacskó ropit. Kicsit száraz volt, többszöri próbálkozásra sikerült csak megenni.

Délután 6 körül krumplilevest ettem, aztán kevés ropit és kevés sajtos tallért (jobban esett mint a ropi).

A bejegyzés trackback címe:

https://fuvesember.blog.hu/api/trackback/id/tr865282843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása